NOTICIES » 07-12-2024 | CENSURA I LA MANIPULACIó
![]() 2964
|
Els enregistraments del 23è Simposi ja són al web
Anunciem la publicació dels enregistraments de les ponències del 23è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya, celebrat aquests 22 i 23 de novembre del 2024 a Arenys de Munt
A l'apartat «Arxiu» del web, sota l'etiqueta «23è Simposi sobre la Història Censurada de Catalunya», hi podeu trobar els enregistraments de totes les ponències.
També hi podeu anar amb aquest ENLLAÇ DIRECTE.
versió per imprimir
Nota: Lorente diu que Colom no podia ser genovès perquè els jueus havien estat expulsats de Gènova. Un error. De la ciutat de Gènova, sí. Però hi havia jueus a altres ciutats i pobles de la República. Com Savona, per exemple.
_KMS_WEB_BLOG_INAPROPIATE_COMMENT Feu clic aqui per mostrar-lo
Sofia, mai ningú enlloc no ha dit que en Colom fos jueu, l'ADN demostra que tenia un avantpassat possiblement jueu, com el 80% de la població peninsular de l'època, començant pel mateix Ferran I.
_KMS_WEB_BLOG_INAPROPIATE_COMMENT Feu clic aqui per mostrar-lo
_KMS_WEB_BLOG_INAPROPIATE_COMMENT Feu clic aqui per mostrar-lo
Quan Jordi Bilbeny parla de com la ciència ha demostrat que té raó, de què parla?