Crea el teu compte
Accedeix
"La gent està atrapada en la història, i la història està atrapada a la gent."
James Baldwin
NOTICIES » 01-03-2024  |  MEMòRIA HISTòRICA
1740 lectures

Entrevista a En Jordi Bilbeny sobre En Salvat-Papasseit a EspluguesTV

Aprofitant que enguany commemorem el centenari de la mort d'En Joan Salvat-Papasseit (1894-1924), En Jaume Marfany ha entrevistat En Jordi Bilbeny a EspluguesTV per parlar de l'independentisme silenciat d'aquest gran poeta.



Convidat: Jordi Bilbeny, Llicenciat en Filologia Catalana per la Universitat Autònoma de Barcelona i doctorand en Història Moderna a la Universitat de Barcelona. Cap de Recerca de l’Institut Nova Història.



L'independentisme a l'obra de Salvat-Papasseit




versió per imprimir

Comentaris publicats

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    37792 lectures
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Va tenir alguna cosa a veure En Narcís Monturiol i el seu submarí Ictineu amb el projecte literari de Jules...[+]
    Per què van tancar Joana la Boja a la presó? Per amor? Perquè era boja? O per una evident raó d’Estat? En...[+]
    Amaga el Persiles d'En Servent missatges en clau? On passa l'acció? Té alguna cosa a veure amb Xixona, Catalunya...[+]
    Primera part: La destrucció i adulteració de les fonts...[+]