Crea el teu compte
Accedeix
"Em meravello sovint que la història resulti tan pesada, perquè gran part d'ella ha de ser pura invenció"
Jane Austen (1775-1817) Escriptora

En Josep Oriol Granés i Cortey, de Palafrugell, ha escrit i editat un còmic sobre la batalla de les Illes Formigues perquè tothom en conegui la seva història i importància

La croada francesa s'estén pel territori català. El rei, Pere II el Gran, està contra les cordes i té pocs recursos, però s'ha d'organitzar i actuar si no es vol sotmetre al Papa Martí IV i a la seva mà executora, Felip l'Ardit, rei de França.

Vídeo de presentació:
https://www.youtube.com/watch?v=x12IGTgbwJQ

El podeu adquirir a través d'aquest enllaç:
http://www.lulu.com/shop/josep-oriol-gran%C3%A9s-cortey/la-batalla-naval-de-les-illes-formigues/paperback/product-20511836.html




versió per imprimir

    Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
      EDITORIAL
    L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
    37825
    Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
    11a UNH - Presentació de la universitat
    SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
    Subscriviu-vos al nostre butlletí
    Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
    Catalunya és un dels països ón s’han cremat o expoliat més arxius-biblioteques, dels importants coneguts:...[+]
    La història oficial ens pinta el geni més gran de tots els genis del Renaixement com un fill analfabet d'una...[+]
    Va tenir alguna cosa a veure En Narcís Monturiol i el seu submarí Ictineu amb el projecte literari de Jules...[+]
    Recuperem aquest article d'En Jordi Bilbeny, aparegut al 1994, que identifica com a "llegua catalana" la "llegua...[+]