Crea el teu compte
Accedeix
"La història és una combinació de realitat i mentides. La realitat de la història arriba a ser una mentida. La irrealitat de la faula arriba a ser la veritat. "
Jean Cocteau
NOTICIES » 19-03-2013
6561

La història: un argument més per aconseguir un estat propi

Víctor Cucurull explica l'argument de la naturalesa jurídica i constitucional de la nostra nació de cara a pensar com volem el nostre futur (i proper) estat català, en aquest programa de l'ETV, televisió d'Esplugues, emès aquesta setmana.





http://dom.cat/6pb




versió per imprimir

  1. B.Prados
    23-04-2013 12:41

    Tinc 54 anys, mai havia assistit a una classe d'història com aquesta. Llàstima del poc temps. Gràcies al Sr. Víctor Cucurull.

  2. Joan del Riu
    29-03-2013 23:22

    Primer de tot en català. Aquesta és l'assignatura d'història que caldria explicar als instituts. El programa d'història de Cat Ràdio "En Guàrdia" és senzillament trist i patètic. Segueixen explicant les batalletes de sempre des de l'òptica de la historiografia oficial. Ells són els primers que hauríen d'entrevistar en Víctor Cucurull i en Jordi Bilbeny. També en Pep Mayolas, i alguns més. Qui perd els orígens perd la identitat, i acaba perdent el nord. Endavant les aixes. La veritat ens farà lliures!

  3. Francesc
    26-03-2013 12:51

    Sí, d'acord, en castellà també. Però aixi mateix també en francès, en italià en anglès i en alemany. .

  4. Otger Kathalon
    25-03-2013 16:44

    Hauríeu de fer molta difusió d'aquesta NOVA HISTÒRIA. S'hauria d'envair les televisions, les ràdios els diaris i Internet i fer-ho també en castellà.

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
37825
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
No deixa de ser soprenent que el terme anglès “marine” s’assembli tant al mot català “mariner” i que...[+]
Un fet poc conegut de la vida del genial arquitecte modernista és la seva detenció un Onze de Setembre, durant...[+]
Viu o mort al 1484? Aquest punt bloqueja molts investigadors, però En Jordi Bilbeny et dóna la clau per passar...[+]