Crea el teu compte
Accedeix
"Qui controla el passat, controla el futur... qui controla el present, controla el passat"
George Orwell
NOTICIES » 23-03-2016  |  CENSURA I LA MANIPULACIó
3573 lectures

Les ponències del 15è Simposi d'Arenys de Munt finalment penjades al web

Presentem els enregistraments de totes les conferències.

Fotografia del públic del 15è Simposi.

Ara ja podeu veure les ponències del 15è Simposi de la Descoberta Catalana d'Amèrica, celebrat a Arenys de Munt el 27 i 28 de
novembre, amb una quarantena de ponents. Podeu veure tots enregistraments a:

http://www.inh.cat/arxiu/vid/15e-Simposi-sobre-la-Descoberta-Catalana-d'America

Moltes gràcies als conferenciants, als qui han organitzat les conferències, als qui han participat en l'enregistrament i el muntatge de les filmacions, perquè, entre tots hem pogut eixamplar la divulgació de les nostres investigacions.

Lluís Batlle i Rossell



Redacció: Lluís Batlle i Rossell




versió per imprimir

Comentaris publicats

  1. Guerau
    24-03-2016 18:07

    La baralla de cartes catalana amb escut català 1519:
    http://www.wopc.co.uk/spain/gothic/mac-sheet

Els comentaris per aquest article ja estan tancats.
  EDITORIAL
L'Institut Nova Història torna a publicar un editorial d'En Jordi Bilbeny, que continua sent ben viu avui mateix. L'autor el dedica als calumniadors de ‘Sàpiens’.
37825 lectures
Llista de reproducció de tots els videus del 23è Simposi
11a UNH - Presentació de la universitat
SUBSCRIPCIÓ AL BUTLLETÍ
Subscriviu-vos al nostre butlletí
Al web de numericana podeu comprovar quin és l'escut d'armes de Leonardo da...[+]
L'historiador Jordi Bilbeny reivindica la catalanitat del descobridor d'Amèrica amb una ruta per...[+]
En Cesc Garrido ha trobat la ressenya d'una carta enviada per l'Emperador Carles, des de Molins de Rei, a la seva...[+]
Hi ha només una identiat de noms i ordinalitat entre Joan II de Castellà i Joan II de Catalunya? En aquest...[+]
No deixa de ser soprenent que el terme anglès “marine” s’assembli tant al mot català “mariner” i que...[+]